Zamówienia publiczne
Uwaga!
ZAMAWIAJĄCY Muzeum-Zamek w Łańcucie aktualnie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przy użyciu środka komunikacji elektronicznej Platformy e-Zamawiający - pod adresemCentrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo niezbędne wsparcie.
30.12.2020
Roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne oraz usługi obejmujące wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa użytkowanych w Muzeum- Zamku w Łańcucie z obiektami po remoncie: Oranżerią i Ujeżdżalnią w ramach przedsięwzięcia „Ochrona i rozwój dziedzictwa kulturowego dawnej ordynacji łańcuckiej poprzez prace remontowo-konserwatorskie oraz wykreowanie nowych przestrzeni ekspozycyjnych OR-KA II, III, IV, VII”
- Ogłoszenie o zamówieniu (plik pdf; 122 kB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (plik pdf; 366 kB)
- Załącznik nr 1 Dokumentacja projektowa (plik zip; 6.77 MB)
- Załącznik nr 2 oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (plik docx; 2.04 MB)
- Załącznik nr 3 wzór zobowiązania (plik docx; 2.03 MB)
- Załącznik nr 4 Formularz ofertowy (plik docx; 2.02 MB)
- Załącznik nr 5 oświadczenie o grupie kapitałowej (plik docx; 2.02 MB)
- załącznik nr 6 projekt umowy (plik pdf; 278 kB)
- Załącznik nr 7 Link do postępowania oraz ID postępowania (plik pdf; 125 kB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 15 stycznia 2021 r, (plik pdf; 51.4 kB)
- Pismo o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (plik pdf; 87.5 kB)
- Wyjaśnienia z dnia 21 stycznia 2021 r. (plik pdf; 702 kB)
- Załącznik do pisma z dnia 21 stycznia 2021 r. (plik zip; 3 MB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 75.5 kB)
- Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 82 kB)
- Wyjaśnienia z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 228 kB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 81.7 kB)
- Pismo o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 94.9 kB)
- Załącznik do pisma o zmianie SIWZ z dnia 22 stycznia 2021 r. (plik pdf; 2.51 MB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 28 stycznia 2021 r. (plik pdf; 82.6 kB)
- Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 28 stycznia 2021 r. (plik pdf; 102 kB)
- Pismo z dnia 5 lutego 2021 r. (plik pdf; 50.2 kB)
- Załącznik do pisma z dnia 5 lutego 2021 r. (plik pdf; 751 kB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 9 lutego 2021 r. (plik pdf; 82.6 kB)
- Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 8 lutego 2021 r. (plik pdf; 89.6 kB)
- Załącznik do pisma o zmianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 8 lutego 2021 r. (plik 7z; 2.91 MB)
- Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (plik pdf; 48.5 kB)
- Załącznik do pisma o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z 18 lutego (plik pdf; 151 kB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 8 marca 2021 r. (plik pdf; 76.6 kB)
- Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 8 marca 2021 r. (plik pdf; 81.4 kB)
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 9 marca 2021 r. (plik pdf; 83 kB)
- Pismo wyjaśniające z dnia 9 marca 2021 r. (plik pdf; 285 kB)
- Informacja z otwarcia ofert (plik pdf; 67.6 kB)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (plik pdf; 58.3 kB)