Nowy system rezerwacji i sprzedaży biletów
16 grudnia 2013 r. w została zakończona realizacja zadania Budowa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów dla Muzeum – Zamku w Łańcucie w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury, priorytet Infrastruktura kultury. Zadanie to jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Wraz z wdrożeniem nowego systemu zostały wprowadzone nowoczesne rozwiązania, które podniosą jakość obsługi osób odwiedzających Muzeum. Między innymi będzie możliwy wcześniejszy zakup biletu wstępu za pośrednictwem Internetu (dla klientów indywidualnych), a także rezerwacja terminu wejścia (dla grup). Kasy biletowe pracując w systemie zintegrowanym będą prowadziły sprzedaż na wszystkie ekspozycje, a Zwiedzający poza paragonem otrzyma ozdobny bilet wstępu. Obsługa uzyska szereg narzędzi do kontroli i analizy służących do doskonalenia systemu.
System aczkolwiek gotowy, będzie dostępny na stronach Muzeum wraz z początkiem nowego sezonu, tj. od 1 lutego 2014 roku.
O dostępności usługi rezerwacji/sprzedaży przez Internet poinformujemy w osobnym komunikacie końcem stycznia 2014 r., ale już dziś zapraszamy do korzystania z tych nowych możliwości.



























